kontor

Gode løsninger for Online fakturahåndtering

Med Ibistic får du 100% oversikt og kontroll over din fakturahåndtering. Du unngår massevis av papirarbeid og den manuelle håndteringen av dine faktura. Alle dine bilag blir oppbevart elektronisk, og det blir endelig slutt på både papirhauger og manglende bilag. Systemet burde være fristende for mange, men de som kanskje har mest nytte av et slikt system for fakturering er de minste bedriftene, som kun har få arbeidstimer til å klare av alt av papirarbeidet, og derfor en usammenhengende arbeidstid, og en dårligere oversikt over aller de forskjellige formene for fakturaer som er utstedt.

Mes Ibistic sitt enkle system for online fakturahåndtering, er det i hovedsak oversikten som vinnes først, deretter kommer de andre godene som følger ut av oversikten. Alt settes inn i et automatisk system som så tar seg av mesteparten av de oppgavene som tidligere var håndarbeid og repetitive øvelser, hvor det ofte kunne oppstå mange feil på veien til en gjennomført fakturering.

Men her kan både små, mellomstore, og de største bedriftene få nytte av den hjelp og de råd som tilbys. Selv om bedriften er så stor at den har egne regnskapsavdelinger, så kan man med et system for online fakturahåndtering også her gjøre store resursinnsparinger, om man sammenlikner med den tradisjonelle metoden for fakturahåndtering. Integrerte nettløsninger er simpelten bedre tilpasset til en effektiv bedrift, og Ibistic sine automatiske program får alt til å gå som smurt.

Med Ibistic Invoice sparer du mye tid

Du kan spare opptil 90 % av dine kostnader, når det kommer til behandling av leverandørfakturaer med Ibistic Invoice System.

Det er enkelt og greit å komme i gang med online fakturahåndtering hos Ibistic, med Ibistic Invoice System. Man kan kontakte Ibistic på dagen, og man får hjelp med det samme. Selskapets gode team er der for deg, for å forklare og for å vise hvordan din fakturaflyt kan optimaliseres.

Intuitivt enkel online fakturahåndtering

Ibistic sitt fakturasystem er intuitivt og enkelt i bruk, det gjelder så vel for godkjenner, som for regnskapsbrukeren. Fakturaen blir automatisk distribuert og kontert, etter forhåndsbestemte regler, som man selv setter opp i programmet som styrer fakturaflyten.

Er det hele trygt

Mange er skeptiske til å bruke digitale løsninger, på grunn av spørsmål til informasjonssikkerheten. Dette har Ibistic tatt på alvor. Man kan selv avgjøre hvem som får tilgang på data, og hvem som får tilgang til å utføre handlinger, eller til muligheten for innsyn. Om man ønsker å avslutte samarbeidet, vil all lagret data leveres ut, og ingen uberettigede vil få innsyn.

Se mulighetene her.

Leave a Reply

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *